13 February, 2014

Boston, SUA - Bursă EERC

Bursa a fost câştigată de Mihai Cioroianu din clasa a VII-a B. 
F E L I C I T Ă R I, Mihai!
Iată ce ne-a declarat la primirea veştii:
"Ce înseamnă pentru mine programul de vară EERC, acum când știu că voi participa?
Aproape că mă tem să mă bucur de ceea ce-mi imaginez  că va fi această experiență. O văd ca pe o călătorie iniţiatică.
Sincer, reușita a fost o veste neașteptată.
În momentul în care am aplicat pentru bursă nu am avut încrederea că voi reuși, doar am sperat și am fost tare mândru că am finalizat aplicația.
Faptul că am fost acceptat în acest program  înseamnă pentru mine accesarea unei lumi noi, de vis. Voi fi ca „Alice în Țara Minunilor” :). 
N-aș fi reușit fără ajutorul și îndrumarea, pas cu pas, a doamnei diriginte Luminița Mănescu căreia îi mulțumesc din suflet și ... sper să n-o dezamăgesc!
Nu în ultimul rând, le mulțumesc domnului profesor de informatică Ovidiu Dumitrescu și doamnei profesoare Dana Conea pentru răbdarea pe care au avut-o cu mine și pentru încrederea pe care mi-au acordat-o."