04 September, 2012

Experienţa americană...

Andreea Barbu (acum în clasa a VIII-a A la CNMB) ne-a mărturisit că încă nu... şi-a „revenit” după întoarcerea de la Boston!
Iată (deocamdată) câteva imagini şi câteva cuvinte (la cald) din partea ei:
A fost o experienţă minunată! Peste… mări şi ţări nu m-am simţit niciun moment ca un străin. Am fost tratată ca prietenă, fiică, soră, colegă! Oamenii pe care i-am cunoscut sunt extraordinari, iar locurile pe care le-am vizitat sunt magice! Categoric!
Programul EERC îți deschide noi orizonturi și îţi oferă posibilitatea de a-ţi reprezenta ţara printr-un schimb de tradiţii şi cultură! Mulţumesc EERC, în special, doamnelor Daniela Loghin şi Dana Floru, mulţumesc familiei-gazdă Kundert (fiicele lor –Mia şi Annie- mi-au fost ca două surori)! Nu în ultimul rând, îi mulţumesc doamnei profesoare Luminiţa Mănescu, cea care mi-a susţinut demersul. De asemenea, îi sunt recunoscătoare pentru grija acordată şi doamnei Denisa Dobrin –o fostă elevă a colegiului nostru care, de ani buni, locuieşte în Boston şi se implică în tot ceea ce se face acolo pentru români. Sper ca în acest program să intre mai mulţi mircişti! Experienţa este cu adevărat unică!”