16 September, 2012

Succes, în noul an şcolar: 2012-2013

(de la clasa pregătitoare ... la clasa a XII-a) 
multă înţelepciune, sănătate şi gânduri bune !


                                                                  Sunt un om viu
                                                                             de Nichita Stănescu

                           "Sunt un om viu.
                            Nimic din ce-i omenesc nu mi-e străin.
                            Abia am timp să mă mir că exist, dar
                            mă bucur totdeauna că sunt.

                            Nu mă realizez deplin niciodată,
                            pentru că 
                            am o idee din ce in ce mai bună
                            despre viaţă

                            Mă cutremură diferenţa dintre mine
                            şi firul ierbii,
                            dintre mine şi lei,
                            dintre mine si insulele de lumină
                            ale stelelor.
                            Dintre mine şi numere,
                            bunăoară între mine şi 2, între mine şi 3.
                            (...)"

                           Din volumul „O viziune a sentimentelor”, 1964